Blog ini masih dalam tahap pengembangan. Beri Masukkan!
Posts

Tentang Kami



 Apa kabar?

Selamat datang di blog baru saya. Perkenalkan nama saya Nur Aziz. Orang-orang biasa memanggil saya Aziz. Saya asli Indoenesia dan suka menulis di blog maupun media cetak. Kecintaan menulis mulai muncul sejak kelas 1 SMK. Dulu, saya menulis tapi hanya disimpan di note, tapi setelah saya mengenal blog, tulisan saya mulai dipindahkan ke blog. Hingga akhir-akhir ini saya sering menulis di media cetak, sembari belajar saya sering membuat tulisan pendek juga untuk dijadikan caption instagram.

Saya asli Pangandaran, sebuah kabupaten di Jawa Barat. Perjalananku selama ini saya memulai pendidikan SMK mengambil jurusan multimedia. Disamping nulis, saya juga menekuni desain grafis yang menggunakan teknik digital. Saya tertarik juga dengan budaya dan bahasa, maka dari itu saya sekolah di SMK yang bebasis multikultural. Teman-temanku kebanyakan berasal dari luar pulau Jawa, banyak sekali cerita dari mereka, terkadang ini membuat saya jadi terinspirasi untuk membuat tulisan.

Bagi anda yang sedang menelusuri blog ini, jangan sungkan-sungkan untuk kontak saya di email aziz@sbk.sch.id, mari kita saling belajar dan bertukar pengalaman, endorse juga boleh ya. Kalian memang luar biasa!


Salam hangat,

Nur Aziz

***

How are you?

Welcome to my new blog. Introducing my name is Nur Aziz. People used to call me Aziz. I'm originally from Indonesia and I like to write on blogs and print media. The love of writing began to emerge since the 1st grade of SMK. In the past, I wrote but only kept it in notes, but after I got to know blogs, my writings began to be transferred to blogs. Until recently, I often wrote in print media, while studying I often made short posts as well as Instagram captions.

I am originally from Pangandaran, a district in West Java. My journey so far I started vocational education majoring in multimedia. Besides writing, I also pursue graphic design using digital techniques. I am also interested in culture and language, therefore I study in a multicultural based vocational school. Most of my friends come from outside Java, there are lots of stories from them, sometimes this makes me inspired to write.

For those of you who are browsing this blog, don't hesitate to contact me at email aziz@sbk.sch.id, let's learn from each other and exchange experiences, it's also okay to endorse. You guys are incredible!


Warm regards,

Nur Aziz

Post a Comment